Na današnjem konkurentnom polju e-trgovine, posedovanje profesionalne, funkcionalne veb lokacije koja je pogodna za korisnike je najosnovnije da bi se izbeglo gubljenje u internet prašini. Ovo može da se uradi unutar same kompanije u nekim slučajevima; ipak, ako biro za izradu sajta nema jako iskustvo sa tačke gledišta SEO-a i marketinga, veb sajt možda neće funkcionisati tako dobro kao što bi to mogao.
U većini slučajeva, unajmljivanje profesionalnog internet arhitekte je bolja opcija. Sada, pronalaženje najbolje od svih firmi koje se oglašavaju na internetu i drugim medijima može da se čini zastrašujućim, zato se opustite i pročitajte ovde nekoliko saveta za pronalaženje odlične firme za veb dizajn.
Proces pretrage
Pored preporuka od strane drugih kompanija i reklama, ne bi bilo neobično da se pomisli da bi najbolja tačka za početak potrage bila da se pretraže liste servisa i da se pretraži na Google-u termin: izrada sajta. Ustvari postoji bolji način koji može biti korisniji, u zavisnosti od zahteva i preferenci pojedinačnih firmi. Stvarno posmatranje internet lokacija konkurencije koje izgledaju profesionalno, lake za korišćenje, i koje nude ono što kompanija želi na veb sajtu može da proizvede listu firmi koje potencijalno treba kontaktirati.
Većina firmi koje sa bave izradom sajtova stavljaju svoj logo i kontakt informacije na podnožje i dno Početne stranice, iako bi mogle da se nalaze bilo gde na sajtu. Počevši sa predznanjem da kompanija može da ostvari željeni tip posla je brži i lakši način nego da nasumce pozivate one koji se pojave u rezultatima alatki za pretraživanje.
Započinjanje procesa sa visoko kvalifikovanim agencijama koje izlažu željenu vrstu dizajna će uvek da bude pogodnije. Naravno, cena, rok izvršenja i drugi aspekti se takođe moraju uzeti u obzir što će da eliminiše neke potencijalne firme; ipak, veoma je moguće pronaći odgovarajuću kompaniju ovakvim pristupom uz dovoljno surfovanja i pretraživanja interneta. Zatražite da vidite portfolio da pogledate druge završene dizajnove da bi dobili bolji utisak o ukupnim sposobnostima firme. Zatražite preporuke klijenata kao fidbek o tome kako je ova agencija poslovala sa klijentima, da li je posao završen u okviru dogovorenih rokova, da li su bili lako dostupni kada je bilo problema koje je trebalo ispraviti.
Određivanje i ispunjavanje potreba
Svaka firma želi drugačije ciljeve za veb sajt – i obično je izdvojila iz budzeta određenu sumu da postigne te ciljeve. Neke kompanije žele – i voljne su za to da plate – razumljive usluge dizajna gde izabrana firma upravlja svim aspektima procesa uključujući pisanje sadržaja, pronalaženje slika, i hosting. Ovaj tip klijenata najverovatnije želi firmu koja će da upravlja daljim uslugama, kao što je hosting, održavanje, SEO, i održavanje reputacije, da se nabroje neke. Usluge kao što su ove zahtevaju firmu za izradu sajta sa dugogodišnjim iskustvom u svim pomenutim oblastima.
Pored osnovnih usluga, neke od oblasti koje su gore navedene treba pažljivo istražiti da bi se videlo da li su to zaista željeni ciljevi za veb sajt tako da sve važne funkcije budu uključene u obim posla. Naravno, sve treba prodiskutovati sa dizajnerom da bi se pojasnili ciljevi i zahtevi kompanije. Svaki dizajner koji je uzet u obzir treba da bude voljan da odvoji vreme da nauči ne samo o ciljevima veb sajta nego i o poslovnim ciljevima kompanije; takođe je vredno za bilo koji plan za internet marketing da poznaje ciljnu publiku, usluge i/ili proizvode koji se nude, i koji tip funkcionalnosti za korisnike treba da bude uključen. Klijent treba da oseti da dizajner u potpunosti razume sve ovo, tako da se najbolje odluke o internet dizajnu donose od samog početka projekta.
Nadasve, nemojte da se zakačite za želju da vaš veb sajt izgleda tačno kao vaš omiljeni. Izgled je važan ali definitivno ne ukupan deo jednačine koji treba uzeti u obzir; gore navedene tačke su zaista važnije. Izgled je samo jedan od važnih faktora uz taj da bude pogodan za korisnike, optimizaciju i efikasnost; ovo može da se postigne kada klijent može produktivno da sarađuje sa dizajnerskom firmom u kontinuitetu. Kada se sve ovo pronađe i poslovni odnos izgleda dobro, onda ima dobrih izgleda da se postignu ciljevi veb sajta!